23 Ocak 2015 Cuma

Göz Beyin İlişkisi

Nereden başlasam bilemiyorum...
...

Bugün annem zorla beni göz doktoruma götürdü. Bir haftada 2 kez başının dönmesi normal değil,madem beyin cerrahına gitmiyorsun,gidelim Remzi Bey'e de o gerek görürse bizi yönlendirsin dedi.Eski yazılarımdan hatırlarsınız;beyindeki hastalığım gözden teşhis edilmişti.Öyle muhteşem bir doktorum var benim. Neyse efendim gittik gitmesine de göz tansiyonlarıma bakıldı ve tabi ki kullandığım 3 damlaya rağmen yine yüksek çıktı.bir de görme alanı testi istedi doktorum. Fakat bu hiç kolay olmadı.Her bir göz için 20 dakikalık zaman gerekiyordu o kutunun içine kafanı sokup ışıkları takip ederek geçirilen 20 dakika.Zaten karanlıktan hiç hoşlanmam.Bir de böylesi bir test... Daha öncede başımdan geçtiğinden biliyorum ne kadar zor olduğunu ama kaçamadım tabi. Sağ göz tamamdı ama sol göz istenilen sonucu vermedi.
Öyle kötü çıktı ki... Ya dedi sen görüp görmeden bastın butona,ya da bir sorun var beyinden gelen.
Ben o beyaz ışığı görmeden de sürekli bastım dedim.Yanılma payım çok yüksek bu testte. Evet dedi görüyorum senin yaptığın hataları ama yine de 1 hafta sonra tekrarlamak lazım görme alanı testini.
İstemeden de olsa kabul etmek zorunda kaldım tabi ki. Belki bir şey çıkmayacak,belki de şantta sorun var.Bilmiyoruz.
Cuma günü test tekrarlanacak ve belki cumartesi günü doktora gidilecek.Yarın buradaki hastanede son günüymüş doktorumun.O sebeple yeni hastanesindeki programı ve benim iş durumuma göre randevulaşacağız, testten sonra.Korkuyorum... Kötü bir şey çıkacak diye korkuyorum. Hastaneden çıktığımdan itibaren yaşam enerjim düştü. Pek görülmüş şey değildir benim yüzümün asıldığı. Gülemiyorum bu gece. 1 hafta böyle.Sonuçlar güzel gelir ise bir testi bile düzgünce yapamayışımın beceriksizliğine güleriz hep birlikte. 

Ama ya kötü gelirse ?



2 yorum:

Makbule Abalı dedi ki...

Polyannacılık yapmadan:
Kış bitmeden, bahar henüz yüzünü göstermeden bedenen, ruhen yenilenmeliyiz ki baharın güzelliklerini daha net görelim.
İyi ki doktor hastane değiştiriyor. Belki oradaki araç-gereci daha da gelişmiştir.
Sonuç iyi de kötü de gelse ki iyi gelecek, önlem almak için zaman geç değil.
Yazı yazmaya başlamak harika. Hemen yorum yazma ihtiyacını duydum.
Sevgiler...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Makbule Abalı; doktorumun hastane değiştirmesi maalesef iyi olmadı. gittiği yer bir poliklinik.buradaki hastane ise 5 yıldızlı idi.ayrıca haftaya yapılacak olan tetkik de yine buradaki hastanede yapılacak.sonuç doktorumun yeni hastanesine götürülecek. eğer kötü gelirse önlem almak değil de büyük bir beyin ameliyatı beni bekliyor demek olacak.tam 1 yıl önce yaşadığım o zor günlere tekrar dönecek olmak bu sebeple biraz enerjimi tüketiyor.yine de iyi düşünelim iyi olsun mantığıyla az da olsa kalan pozitif enerjimi koruyorum.
yazmaktan hiç vazgeçmiyorum zaten.onsuz yapamam ki ben:)

Yorum Gönder