8 Ocak 2015 Perşembe

Kahveli Kurabiye Tadında





Geçmiş bir haftada ne yaşadığıma değinmeyeceğim.Kimseyi üzmek değil niyetim.Ben bana zaten yeterince ağır gelmekteyim...
Dün...Yorgun,bezgin ve çok üzgün...Elim ayağıma dolanmış halde çalışmaya çalışıyordum.Bana gelmek istediğini söyledi ablasının bitanesi. Tabi dedim evdeyim,çalışıyorum,gel...Beklerim...


Akşam üstü idi...
Geleceği saatte hemen pozitif enerji maskesini taktım yüzüme.Bir de gülümseme oturttum sıkıntılı ruhumun üzerine.

Harika kurabiyeleriyle çaldı kapıyı.Üşümüş bedenini ısıtamasam da sıcacık kahveyle ruhuna dokunabilirdim,kurabiyelerin yanı sıra.
Mutfağa geçtik.Önce kahveleri koydum bardaklara.Su ısındı aldım ısıtıcıyı elime,bardakla suyu buluşturmama fırsat verilmedi. Gözlerim karardı,başım döndü.Elimden bıraktım her şeyi,tezgaha tutunmak istedim,sendeledim.Bayılmak üzere idim...Nasıl tuttu beni,nasıl sarıldı tüm gücü ile.Korkusu ile sevgisi çarpıştı o an kocaman yüreğinde. Beni hiç böyle görmemişti.Ben de ilk kez karşılaşıyordum böylesi bir kendim ile...Hemen toparlandım.İyiyim dedim...Korkma... Yaşadıklarım ağır geldi sadece.
Bedenim bayılmadı ama ruhum can çekişti o an orada yaşananlarla... Denge var mıydı hayatta,ben hala bulamadım da...




6 yorum:

silence dedi ki...

,, düşerken elinden bıraktın mı acıları?
sal gitsin hiç bir şey senden değerli değil...hiç bir şey ...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Kadife zamanlar;acılar elimde olsa idi çoktan düşerdi.lakin zihnimden kalbime bir yol çizildi..bu sebeple dengede durmak hiç kolay değildi...

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Stresin, sıkıntı tüm sağlık sorunlarının nedeni...Geçmiş olsun...

Kelimelerle Dans dedi ki...

gamze esra; öyle kesinlikle.huzurlu ve sağlıklı günler dilerim...

maviye iz süren dedi ki...

dengeyi bulmak zor hayatta..
dikkat et kendine..

Kelimelerle Dans dedi ki...

maviye iz süren; zoru severim mavicim;)

Yorum Gönder