18 Nisan 2016 Pazartesi

Öyle İşte

Bugün hem maddi hem de manevi anlamda kendimi iyi hissettiğim bir gün geçirmekteyim. Eğer bugün tüm gün boyunca üzerinde durduğum,günün yoğunluğunda soluklandığım  o konuyu uyulamaya da geçirirsem,çok daha iyi hissedeceğim kendimi.
İnsan içinde hangi duyguları,düşünce ve halleri barındırır ise karşısına o tür insanlar ve durumlar çıkarmış. Çok doğru buoluyorum bunu. Hayatımdaki herkes bir şekilde benden b ir parça taşıyor ruhunda.
En yakın iletişim kurduğum,çok sevdiğim insanların tümü bir şekilde benimle ortak paydada buluşmaktalar. Öyle ya da böyle benzeşiyoruz birbirimizle.
Bugün bir mail aldım. Diğerlerinden çok farklı idi.Heyecanla ben de varım tabi ki,ne yapabiliyorsak yapalım diye yanıtladım.Ama an itibari ile aklım,zihnim,duygularım o meseleye öylesi kilitlendiki,sanki gittim o işi yaptım hallettim de huzura erdim.
Gün boyu o meseleyi nasıl halledebiliriz diye öyle çok konuştuk ki,bir ara tutamadım kendimi,vallahi çok heyecanlandım iyi ki beni de dahil ettin deyiverdim.
Söylemesem ve haberin olsa kızardın dedi. Hem de ne kızmak, fena bozulurdum. Bir yerde bir çocuk bir sebeple gülümseyecek de ben ona şahitlik etmeyeceğim.Peh...
Kolay mı öyle benden gizli mutluluk halleri.
Allah'ım fırsat ver...Aklımıza koyduğumuz fikri uygulamayı nasip et. İnsanlık içn incir çekirdeği ama bizim için ruh serinliği olacak.
Neyse... Bak yine heyecanlandım. Ben alışmışım her şeyi hemen halletmeye,zamana yayınca uykum falan kaçıyor. Bir manyaklaşıyorum. Görmediğim insanların mutlu olduklarını hayal edip içinde bulunduğum sıkıntıları görmezden geliyorum.
Ayhh neyse... Siz zaten ne demek istediğimi anlamadınız. Ben de daha bir şey yapmış değilim.
Kafasını kaldırmadan çalışan,yerinden kalkamayacak kadar yorgun olan zatı muhteremin duygu karmaşası deyin geçiverin.
Ben biraz meditasyon yapıp dinleneyim. Yarın 9 da başlayacak olan mesai saatim sanıyorum 7-45 lere kadar çekilecek. Çok erken saatlerde işler var çünkü teknisyenler yetişemeyince telefonlar susmaz.İtinayla ikna çalışmalarına başlarım. Bir de maşallahım var, uykunun en derin yerinde müşterim arasa kalkıp sanki zaten oturuyor da telefon bekliyormuşcasına ilgileniyor,ikna ediyorum. Tamam iş aşkı falan ama bu durum pek de normal değil aslında. İnsan bir uyku mahmuru falan olur değil mi?
güne bu kadar hızlı başlamak bilmem ki  iyi mi 
İyi geceler olsuun...

5 yorum:

Sevda şahin dedi ki...

Burcun ne senin çilek,ikizler olmasın :)) Lösemili bir yavrucağa mektup yazıyoruz,seninli de öyle bir şey herhalde.İnsanların mutluluğuyla tatmin olan bir ruhun var senin de demek ki.Birinin yğzünü gülümsetince,ruhu aydınlananlardansın sen de.Oy öperim o koca yüreğini senin.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Sevda şahin; yay burcuyum ben:)öyle bir şey değil benim ki... sıradan mutluluklar sadece. ne mutlu sanaki bambaşka bir dalda,çok zor bir alanda çocukların yanında olabilmişsin.o kadar iyilik meleği olamadım ben daha. elimdeki imkanlar dahilinde çırpınıyorum sadece...

gün aydın olsun bu arada :)

Handan dedi ki...

Güzel birşeyler yapılacak gibi yine :) Kolay gelsin :)

Demirkadın demir dedi ki...

çilekcim hayır işi galiba, kolay gelsin. enerjin epey bir yüksek ;)
ikna işin mi var senin vay be ne güzel bir yetenek :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

handan abla; inşallah evet...:)

Demirkadın demir; evet işim ikna üzerine.bir haşere ilaçlama firmasında müşteri yöneticisiyim.7/24 çalışır halde olduğum yaz aylarını stres dolu geçirdiğim ama pek de sevdiğim bir işim var.

Yorum Gönder