27 Kasım 2015 Cuma

Doğmadan Evvel

Bazen düşünüyorum da
yaşlanınca nasıl olurum ki... Simsiyah saçlardan,bem beyaz seyrekleşmiş ve incelmiş saçlara geçiş yaptığımda,yani hayat tüm yaşanmışlığını üzerime çarşaf gibi örttüğünde ve beni,gençliğimi çok geriler de bıraktığında,artık bambaşka bir insan olduğumda kimler olur ki yanımda.
Hâlâ aynı insanlara güvenebilir,gözlerinin içine baktığımda aynı yakınlığı bulabilir miyim. Sahi kaçı bundan yıllar sonra hala ve her halimle beni kabullenir ki.
Yaşlanıyoruz nihayetinde,gençlik yavaş adımlarla terk ediyor bedenimi. Lakin hiç bir duygum eskimedi.  İşte merak ediyor insan,yaşlılığı da bu denli güzel geçer mi.Bunun için çaba gösteren insanlar olur mu ki... Geçmişimsin/gençliğimsin diyebileceğimiz insanların yanıbaşında yaşlanmak ümidiyle.Huzurla,sağlıkla,mutlulukla... Bir kaç gün sonra doğacağım ama bu gece yazmak geldi içimden.Zira içimdeki kafese gözyaşlarıyla hapsettiğim kelebekler, bu gece can hıraç uçmak istemekte.
Allah ömür verir de sağ salim çıkarsam ayın 2 sine yine karalarım bir şeyler...Şimdilik benden size çok iyi geceler...


3 yorum:

Handan dedi ki...

Ben kalabalık ve eğlenceli bir aile partisinin ardından uzandığım yatağımda yüzümde bir gülümsemeyle ölmek istiyorum. Doksanlarımda falan olayım, sevdiklerim yanımda, mutlu bir anda :)

Allah sevdiklerimizle birlikte yaşlanmayı nasip etsin :)

bücürükveben dedi ki...

Bir kere böyle karamsar olmayın, yaşınızı bilmiyorum ama elbette yaşlanacağız Allah iyi yaşlanmak versin, hani şarkıdaki gibi her yaşın bir güzelliği var, gerçi şimdi botoks motoksla 70 yaşındaki kadınlar 40 gibi gösteriyorlar:)))bence önemli olan yaşamak değil dürüst, anlamlı bir yaşam sürmek, yaşamaya değer bir hayat sürmek, elbet pişmanlıklarımız, keşkelerimiz olacak yaşlandıkça, gençken akıl edemediklerimizi düşünüp üzüleceğiz, kaçırdığımız fırsatlara, akılsızlıklarımıza yanacağız (bende böyle oldu:)ama yaşlanınca gümüş gibi saçların da bir güzelliği var. İyi yaşlar, güzel yaşlanın....

Kelimelerle Dans dedi ki...

handan abla; düşündüm de nasıl ölmek isterim bilemedim sanırım onun için daha çok gencim:) sonra düşünelim bunu bence:))

bücürükveben; yorumunuzdan sonra tekrar okudum yazdıklarımı.yanlış mı anlaşılıyor acaba diye. karamsar bir ruh haliyle yazmadım inanın. Sadece şuan hayatımda olanları düşündüm ve hep benimle olmalarını diledim. bu arada yaşımı merak etmişsiniz,yaklaştırın o zaman kulağınızı; 31 olacağım bir kaç gün sonra. :)

Yorum Gönder