19 Mart 2023 Pazar

Evlat ...

 Anlatacak çok şey var.

Bir o kadar da susasım var. Zaten susmaktan çatlayacağım yakında. Pek yakında.

Olsun... Her şey yoluna girsin de varsın ben susmaktan dert yanıyor olayım. Sanki daha önce hiç susup,içime içime yanmadım.

...

Tüm aile bir arada ve sağlıklı ya çok şükür,sonsuz şükür.  O çocuk her gün gözümün önünde ve gözlerinin içi gülüyor ya,değmeyin keyfime. Hayattaki en büyük motivasyonlarımdan biri iśte. 

Teşekkürler Allah'ım. Beni çok şey yaptın bu hayatta ve hangi sıfatlarına layık olabildim bilmem ama. Teyze yaptığın için çok aşırı şükrediyorum sana. Bu ömre bir yavru hediye ettin ya bana. Çocuğum niyetine sardım kalbime. Tüm cümlelerim onunla bitiyor farkındayım çünkü hayatım böyle. Çok tekduze ve bır o kadar rengarenk aslında.

Bir de kaçmak belki. Esas anlatılacak olanlardan.

2 yorum:

deeptone dedi ki...

hayat böyle işte, kaçıp başka şeye çok tutunuruz :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; hep iyi ve faydalı şeylere tutunalim inşallah.

Yorum Gönder