14 Kasım 2022 Pazartesi

Dertleşme

Keşke anlatılabilir bir derdim olsaydı da,paylaşsaydim sizinle,hep yaptığım gibi.
Biliyorum ki,iyi gelirdiniz bana. Ama bu sefer susmak en iyisi. Anlatmak mümkün değil çünkü.
Günlerdir Instagram'dan mesajlar alıyorum iyi misin,niye sessizsin diye. İlk defa oluyor bu. Şaşırıyorum farkedildiğime. Çok seviniyorum anlatamasam da birilerinin bana destek olmaya çalışmasına.
Ne güzel insanlar var etrafımda. Şükür ediyorum her birinin varlığına.
Keşke tümüyle kalbimi açabilecek yakınlıkta olsalardı tabi. Sadece içlerinden biri. Biri derdimi derdi bildi. Onu yaşamıma hediye verene sonsuz şükür. 
Öyle işte. 
Bu sefer geçecek diyemiyorum dostlar. Biliyorum çünkü,geçmeyecek. Yepyeni bir sonem başlıyor ve altından kolaylıkla kalkabilmek kısmet olsun.
Allah hep bizimle diye tekrarlıyorum içimden. İyi geliyor. Size iyi gelenleri yapmaya,onlardan güç almaya devam edin. Size sizden daha iyi gelecek olan inançlarınızdır. Yönünüzü nereye çevirdiğinize bakın. 
Kendinize de iyi bakın. Ben de bakacağım tamam. Bakmalıyım evet. Artık yani. Dönüşsmeli bu enerji.

1 yorum:

deeptone dedi ki...

geçmiş olsun. enerjini moralini hep yüksek tut sen.

Yorum Gönder