1 Ağustos 2022 Pazartesi

İlk İş Günü

 Tam bir yıl sonra hayatıma keskin bir karar ile devam ediyorum. Geçen sene bu günlerde canımdan can kopmuşcasına acıyordu tüm hücrelerim.

İyileştim. Ama gel sor nasıl iyileştim.


Şimdi iş konusunda verdiğim kararın bambaşka yerlere evrilmesiyle tuhaf bir zaman dilimi yaşıyorum.

Huzur desen çok. Zorluk desen çok.

Yokuşa sürülüyor tüm işler. Yapmak istemiyor haliyle. Ben olsam yapardım kesin de. Karşımdaki ben gibi olmadığından sorun yaşadık ya işte.

Koskoca şirket müdürünü aracı kılmaktan dolayı hiç içim rahat değilse de,öyle huzurluyum ki öte yandan.

Anlaşılmak, haklı bulunmak ve huzurum için çözümler aranması nasıl iyi geldi. Gidip sarılmak istedim kendisine,itiraf edeyim.

Bu gün ofise bekliyordu beni. Malum home ofis çalışıyorum ben. Nolur gelin birlikte çalışalım da ortamın güzelliği sizin stresinizin önüne geçsin,iyi gelsin dedi.

Yok dedim. Bu hafta olmaz. Ben kendimi biliyorum,siz de beni. Ama bilmeyene anlatmaya gücüm yok şimdi.

Eğer gitse idim,gözlerinin içine bakıp çok teşekkür edecektim.

İllaki gideceğim,illaki o teşekkürü yüz yüze edeceğim.

Belki bambaşka şeyler olacak zaman içinde. Belki kızacağız birbirimize,belki hatalarımızı göreceğiz,göstereceğiz. Sesler yükselecek,ya da tavırlar alacağız. Her şey olabilir. Sonsuz olasılıkta yaşıyoruz bunu ben çok iyi anladım. Ama o güne dair hissettiklerim baki. O çok başka bir his çünkü. Şöyle anlatayım size; halamın cenazesinde karşımda duran o kişiye bakıp ilk göz yaşımı döktüğümde hissetiklerimle aynı his işte. Sonra olan her şeyde hep o şefkat duygusunu hatırladım O gün o an bana hissettirdiklerinden dolayı ona çok uzun bir süre asla kızamadım,kıyamadım.
Sonrasını boş verin. Olacak olanın önüne geçmek gibi bir gücümüz asla yok.
Amaann ne diyorum ben yahu. Yat uyu işte. Hem zaten yarın yapılacak öyle çok iş var ki. Bugün gelme sözü verilen maaş dosyamda hesaplanır belki.
Birileri ses etmemi bekliyor çok belli. Sabrımın sınırlarından haberi olsa bunu yapar mı ki.

---------------

Pazartesi yepyeni bir başlangıç yapıyoruz. İlk iş gününüz olacak hazır mısınız demişti. Değilim deyince ben,kısa süre duraksamış ve size çikolata gönderiyim mi kutlama yapalım demişti. O diktatör adam nasıl bu kadar yüzümü güldürebildi ben hala şaşkınım. Allah'ım nolur, güzel olan her şeyi katlayarak çoğalt. Olumsuz kişi ve olaylardan fersah fersah uzak tut.

5 yorum:

dövüşürken hanımefendi değilim dedi ki...

Sondaki duaya canı gönülden katılıyorum. :)

deeptone dedi ki...

yani döndün de mi işe :) muhasebeciyi görmüceen :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

She iş yhe Man; onu söyle değiştirelim; "iyi,olumlu ve iş kolaylaştıran insanlara yakın olalım her daim" böylesi bize daha faydalı olacak :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; döndürüldüm :) tüm şartların iyileştirilmesi koşuluyla. Ve tabi ki onu görmeme şartı sunularak. Peki ne oldu? Şimdi o da benim işlerimi asssla yapmıyor. Benim düzenini bilen,benim portföyümde bir takım noktalara destek verecek yeni arkadaş yetistirecegiz. O süreçte aİcik mağduriyet oluyor amma hiç sorun değil. Huzur... Tüm odagim burada. Gerisi hallolur .

deeptone dedi ki...

evet güzel iyi oh tamam :)

Yorum Gönder