24 Temmuz 2022 Pazar

Temmuzda Hayat Bir Başkadır

 Rutinlerimi çok severim. Hatta onlara aşığım diyebilirim.

Çünkü rutinim bile çok çeşitlidir benim.

Mesela, çok uzun yıllardır her yazım aynıydı. Öyle heyecanla beklerdim ki yaz gelsin diye. Çok severdim her günün içinde olan planlı ve rutin gidişatı.

Son iki yaz mevsimi bana çelme taktı. Bildiğimden şaştım,gördüğümden başkalaştım.

Melikenin gelişiyle arşa vardım evvet ama içerde bir yerde anlatmayı seçmediğim hüzün bulutlarının arasına taht kurdum.

Ha derseniz ki belki de bu yeni rutinindir; olabilir. Olan,gelen,hissedilen her şeye amenna.

Yaşıyoruz işte,biraz gidişine biraz gelişine.


............

Teyzesinin aşkı ayın başında 1 yaşında oldu. Geçen sene o günlerde sandım ki hayatımın en güzel temmuzu. Meğer ayın sonunu görmeden değerlendirme yapmamak lazımmış. 

9 yorum:

deeptone dedi ki...

hımmmm çok sırıttım ama hüzünlü şeyler olmuş gibi ama :)

SinanGCL dedi ki...

Merhabaaa... Bloğunuzu deep söyledi hemen takibe aldım ve BLoG LisTeM sayfama ekledim. Bundan sonra sürekli uğrarım :) Bu arada bloğuma çaya beklerim çay bedaveeee :)

Konumuz Kitap dedi ki...

O zaman güzel bir Ağustos diliyorum... 💜

Kelimelerle Dans dedi ki...

Blog dedektifi; mutlaka gelirim çünkü çayı cookkk severimm:) hoş geldinizz hep beklerim.

İrem Can; şuan bu dilege oyyyle çok ihtiyacım vardı kiii harika geldi. Hepimize hoş gelsinn yeni ay.

deeptone dedi ki...

spamı kontrol etsen ya, yorumlarımız arada bir spama düşüyor bugünlerde :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; orası neresi kii:) nasıl çıkaracağım spamdan ?

deeptone dedi ki...

kumanda panelinde "yorumlar" a gelcen, bak orda "moderasyon için bekliyor" var ve yanında bir ok var, oka basınca "yayınlananlar" ve "spam" var, spama girip spam değil deyip yayınlıycan yani :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; ayy çok sağol. oldu valla :)

SinanGCL dedi ki...

Gelin tabi çay bizde hep var :D

Yorum Gönder