25 Şubat 2021 Perşembe

Can Suyu

Çok özledim yahu
Çok 
Aynı çatı altında uyandığımız günleri.
Sana kahvaltı hazırlamayı.
Seninle her anımın kıymetini bilmeye çalışırken,çabuk çabuk hareket eridimi.
Sakin ol,acele etme diye seslenişini.
Uyurken seyretmeye doyamadığım o gül yüzünü.
Sen uyurken,sessizce mutfağı toplayışımı. Tam da o an,şükürler edişim ve mutluluk gözyaşlarımın yüzüme dökülmesinin hazzı.
Beni mutlu etmek için aldığın çilekli pasta.
Turuncu paketli çizi kraker.
Kraker demişken,biliyor musun hala aynı deodorantı kullanıyorum. Senin aldığın hani.ancak anılarla özlem gideriyorum.bir nebze de olsa,yanımda hissediyorum seni.Şükür yaşanmışlıklara. Öyle bir şükür ki,kalbimdeki tüm yorgunlukları,stresi,olumsuz her ne varsa hepsini silip süpürüyor.
Yoksa insan nasıl ileri doğru bakar ki? Bir şeylerden beslenmeli dimi ?

0 yorum:

Yorum Gönder