16 Ağustos 2018 Perşembe

Halasının Pașa'sı




Bu minik yavru bizim evin yeni ferdi. Adi Pașa. Cinsi golden. Yasi(!) daha gun ile sınırlı.bir bucuk aylik olmak uzere onumuzdeki gunlerde. Kendisiyle henuz sanaldan tanistik. Yanina gitmek icin gunleri, saatleri sayiyorum. Ve bilen bilir ki dort ayaklilara buyuk bir fobim var. Ote yandan sevdigim her seye gosterecek cok daha buyuk cesaretim.ee sevmek bunu gerektirir. Oyle ki her gun kamera acip kendisine alismaya ve kendimi ona asina etmeye calisiyorum. Insallah bir araya geldigimizde hoș bir karsilasmayla da karsinizda olacagiz. Yani oyle umuyorum, diliyorum, istiyorum.hayirlisi...:) imza: kopek halasi :) 🐕

6 yorum:

Pınar Çobanoğlu dedi ki...

Çok güzel, çok tatlı 💕💕

Kelimelerle Dans dedi ki...

Pınar Çobanoğlu; bence de öyle. inşallah yakından da öyle gelir.

oytunla hayat dedi ki...

çok tatlıymış bu halası :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Oytunla Hayat; aynı fikirdeyimm.:)

deeptone dedi ki...

hihi ivit korkarsın ama bu paşa ne tatlı yaaa. alıştın mı pikuuu :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; henüz değil çünkü kendisi yazlık evde. ben istanbuldayım. bir kaç haftaya gelmiş olur,yanıma. sadece özledim şuan :)

Yorum Gönder