28 Temmuz 2018 Cumartesi

Güzellikler Bulaşıcı ise Buyrun Bu Tarafa

Güzel şeyler olmaya devam ediyor. Şükrüm katlandıkça çoğalıyor.Çoğaldıkça bana mutluluk olarak geri dönüyor.
2 gün önce halamın  tahlil sonuçları netleşti. Lösemi değil. Ama diğer insanlardan çok daha yatkın. Her an her şey olabilirmiş. Bizim iliğimiz yüzde 40 küsurlarda çalışırken onun ki yüzde 15 civarında çalışıyormuş. bu da hastalığa yakalanma riskini arttırıyormuş. Bir ilaç varmış-iğne.
Her hafta bir gün 2 kolundan enjekte edilecek bir ilaç varmış. O ilaç kemik iliğinin çalışmasını,bir takım kan değerlerinin yapılabilmesini sağlayacakmış. Ama hiç bir işe yaramaya da bilirmiş.
Her ay kontrole gidilecek duruma bakılacakmış. İşe yaramaz ise yapacak bir şey yokmuş. İşe yarasa bile halsizliğin geçmez denmiş. Allah bilir elbette. Biz tedavinin seyrini olumlu yönde etkilemek adına elimizden ne gelirse onu yapacağız. İyileşmeye sözümüz var...
İlaç parayla alınamayacak,eczanede satılamayan türdenmiş. Özel bir raporla şahsa özel hazırlandı. Bugün eczacılar odasından gidip aldık ilk seansı uyguladık. Şifası da,hali-gücü de  gelir kısa sürede inşallah.
Yarın tekrar Karasuya gidiyorlar.Bu sene hep bir seyahat halindeyiz. Geçen hafta da ben Karasudaydım. 4 günlüğüne acilen gidip döndüm. Ne mi yaptım; ev aldım :)
hala inanmakta zorlansam da ciddi ciddi bir evim oldu benim. Hep hayalini kurduğum,çok ama çok istediğim ev sahibi oldum. Hem de kelepir fiyata,çok uygun şartlarla.Bulamazsın denilen özelliklerde,olmaz denilen fiyata.
Bu konuda beni benden çok tanıyıp destekleyen iki kişiye teşekkürü borç bilirim. Biri on yıl önce blogcu.com sayesinde hayatıma giren,kıymetlim olan Çağlar, diğeri zaman zaman iletişim problemi yaşasak da hep yeri ayrı olan sevgili patronum.
Benden çok bana inanıp destek vermeselerdi bu gün o evin anahtarı benim çantamda duruyor olmazdı.
Ailem tabi ki en baştaydı. Babacım bu sıcakta önce istanbula geldi ardından Karasu'da benle beraber iki gün yemeden içmeden koşturdu,aksiliklerde çözüm yolu buldu,uğraştı didindi beni bir ev sahibi yaptı.Allah yanımda olan,ödeme kolaylığı için dua eden,benimle birlikte sevinen herkesten razı olsun.
4 yıllık kredi borcu çabucak son bulsun.

Başka ne var diye düşünüyorum da... Ne çok şey birikmiş anlatacak,anlatılamayacak,anlatılmak istenen.
Şükrüm de,sabrımda,gayretimde O'nun için.
Bilirim beni hep ayrı sever,ayrı sevindirir,olmadık vakitte yüzüme tebessümler yerleştirir.Umudunu hiç kesme kulum der,ben senin yanındayım başka hiç bir şeye ihtiyacın yok. Elini kalbine koy,gözlerini kapat ve benden iste.sonra bekle.Sabret,umut et.Hayal kur. İnce ince işle. sonraaa tadını çıkar... Hayatın özeti bu kadar olsa. Aradaki can acıtıcı meseleler hiç yaşanmasa...Ama o zaman da mükafatlara bu denli sevinemezdik herhalde.
Şükrümüz bu denli kalpten gelmez,dil doldurmazdı.
Yazıyı bağlayamayan bir blogger görmektesiniz. Hayatının son bir yılında yaşadıklarından dolayı aklı karışmış,son bir ayda yaşadığı mutluluklar bulutların üzerine taşımış bir blogger. Mazur görün...İyi bakın,iyi görün... Sevgiyle kalın...

12 yorum:

Handan dedi ki...

Halacığına iğneler yarasın, tez elden iyi olsun.

Sana da hayırlı olsuuun. Çok sevindim :)

*mehtap dedi ki...

Hayırlı olsun eviniz, iyi günlerde oturun.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan abla;psikolojik olarak son bir kac saatte kendini cok iyi hissetmeye bașladı. Boyle devam eder ve kan degerleri yukselir insallah. Mutlulugumu patlastigin icin de tesekkur ederimm:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

MehtAp;cok cok tesekkur ederim. Bu yil bos kalacak gibi gorunuyor. Seneye de kismet olursa pansiyona verilecek. Ya da uzun bir sure bos da kalabilir. Binbir plan icinde gidip gelmekteyim, butcem dogrultusunda zamana yayarak bir seyler yapacagim insallah.

Ebemkuşağı dedi ki...

Halanıza acil şifalar diliyorum. Sizin de eviniz hayırlı olsun...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Ebemkușağı;çok çok tesekkure ediyorummm :)

deeptone dedi ki...

ay hayırlı olsun, halana geçmiş olsun, karasu baktım sakaryadaymış, eh yakın da sevindim, gidersiniz bol bol işallah. borçlar biter yaaa :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; sevincime ortak olmana sevindim ben dee.sagooll:)

deeptone dedi ki...

baak ama son yazıma bi ciciş :)

Yeşimle Her Telden dedi ki...

Sevgili Deep'in Bloglardan Seçmeler yazısı üzerine gelip bir '' Merhaba '' demek istedim. Hayatta en büyük zenginlik sağlık. Rabbim şifa bekleyen herkesin yardımcısı olsun...

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; geldim,gördüm teşekkür ettim :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Yeşimle Her Telden; hoş geldin...evet en önemlisi sağlık.Hepimize sağlıklar dilerim...

Yorum Gönder