9 Mayıs 2018 Çarşamba

Sanatsal Etkileşimler

Biraz da güzel şeylerden bahsedelim.
Dün akşam kız kardeşimin halk oyunu yıl sonu gösterisi vardı. Sahnede devleşti resmen. 3 yıldır onu izlememe rağmen hala aynı heyecan ve duygusallıkla seyrediyorum. 
Öncesinde de çocuk bale gösterileri vardı. İlk kez bale gösterisi izledim. Çocuklarınkini izlemek ise nasıl duygulandırdı beni ah bir görseniz. Sanki aralarında benim çocuğum varmış gibi.
Olmayan çocuğum için etkilendim yani. 
Bir çocuk için sosyal aktivite,spor ve dansın ne kadar önemli olduğunu bilirdim bir kez de gözlerimle görüp farkettim.

Keyfim pek yerinde değil ama bunu sonra anlatırım. Şimdi dünün ve bugünün tadını çıkaralım. 
Ehh arada böyle kısa da yazarım :)
Hayranlıkla izlemekten pek fotoğraf çekemediysem de bir kaç örnek şöyle ; :) 





4 yorum:

Handan dedi ki...

Sanat insanın ruhuna iyi geliyor.

Kelimelerle Dans dedi ki...

handan abla; kesinlikle öyle.bunu o gün daha iyi anladım.

deeptone dedi ki...

şirinler onlaaaar hangisi seninkii :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; benim kardeşim yetişkinler halkoyunları grubundaydı. öncesindeki bale gösterisinden fotoğraflar çektim. :)

Yorum Gönder