13 Aralık 2017 Çarşamba

İyilik Bulaştırın

O zaaammannn tap taze bir yazıyla başlayalım....Siz çoktan güne aymış olabilirsiniz ammaa ben yeni başlıyorum şu sıralarda.
Bu günlerde yaptığım yegane şey kitap okumak. Evet o hep yaptığım şey ama şu sıralar soluksuz okuyorum diyebilirim. Göz tansiyonuma rağmen hem de.Kendime eziyet etmeyi seven biri değilim ama bu ara biraz zihnmi meşgul etmeye ihtiyacım var. İçimde var olan enerjiyi tutmaya,lazım olana aktarmaya,iyilik,güzellik,pozitiflik bulaştırmaya çalışırken,kendi ruhumu da tek parça halinde tutabilmem lazım.

Zor vakitler.Ardı ardına gelen sıkıntılı haberler. Ama benim içim bahar-bahçe.Her şey güzel olacak eminim. Bu bilgeliğimi başkalarına pay etmek için de enerjimi kalp kapakçıklarım arasına,beyin duvarlarıma falan sıkıştırmam,muhafaza etmem lazım. Bu sebeple okuyorum,okuyorum,okuyorum.
Tavsiye ediyorum;okumak iyileştiriyor.Şuan her ne haldeyseniz,en yakınınızdan bir kitap alın ve başlayın okumaya. Elinizin altında yok ise gidin bir kitapçıya,indirimden,incecik bir kitap alın,kapağını sevin,arka yazı sizi cezbetsin.Başlayın okumaya. Dünyadan birazcık uzaklaşmak iyi geliyor sonuçta.Döndüğünüzde enerjinizi toplamış,farklı bakış açılarıyla bakmaya başlamış oluyorsunuz.
Tabi herkesin kendini toplama,etrafına iyi yansıma şekilleri değişebilir. Siz size neyin iyi geldiğini biliyorsanız onu uygulayın.Yani demem o ki,kendinize iyi gelecek birşeyler yapın.İllaki yapın. İyileşmenin tadını alın.Hep iyi kalın.

10 yorum:

Handan dedi ki...

Beni bir de puzzle yapmak dinlendiriyor, kafamı boşaltıyorum o sırada.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan abla;evet o da cok iyi fikir ama ben yapip asacak yer buladigim icin geri duruyorum puzzle dan.

Handan dedi ki...

Ben de yer yok, yapıp bozuyorum :D

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan abla;bu da guzelmis. Dusuneyim ben bunu o zaman:)

deeptone dedi ki...

kitap bayılırıım. elimde her zaman var ki, yolda metroda kafede, her yerdee :)

Emre Bozkuş dedi ki...

Süper bir his o hayal alemine dalmak :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone;olmazsa olmazimiz dimi? :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Emre bozkus;kesinlikle oyle.

Alice dedi ki...

Ne güzel dilekler :) Okurken bile iyi hissettim. O stabiliteyi korumak zor ama başarmak da bir o kadar huzurlu. Kitaplar, hep bizimle :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Alice;iyi geldigine cokkk sevindim. Tum amac buydu zaten. Iyilikler hep bizimle olsun.

Yorum Gönder