2 Ekim 2017 Pazartesi

Hediye












Ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Yazayım ve unutayım. Öyle bir gündü yani.
Duyduklarımı unutmam epey zaman alacak olsa da kendime gelmem gerektiği bilinciyle toparladım kendimi.

Öyle ki tansiyonum 10-5,şekerim 150 ile çıktım evden. Acıbadem'e vardığımda 2 saat kadar geçmişti herşeyin üzerinden.Karşısına geçmeden önce anlatacağım bir konudan haberdar olduğu için son derce keyifle ve gülen gözlerle bana baktı. Ama gördüğü manzara karşısında sana ne oldu bile demekte zorlandı.
Bunları sana getirdim dedi ve uzattı. Henüz durmuş gözyaşlarım bu sefer mutluluktan akıp boynuna sarılmak istedim.Yapamadım tabi.Teşekkür etmekle yetindim. Kalpten,gerçekten.Ondan ilk defa hediye alıyor olmam bir yana,böyle bir günde tamamen habersizken hissetmiş olması,çok manidar ve özeldi.Bir hediye daha vardı yanında. biliyorum sende var kitabım,ama neden bilmiyorum sana hediye etmek istedim dedi.Sen de birine hediye edersin belki,an bu da senin dedi.
Ne hissettiğimi anlatmam mümkün değil.
Şöyle söyleyeyim;
bir süre önce kendimi öyle yalnız hissediyordum ve destek olunması gereken bir zaman dilimi geçiriyordum ki,ben sana bakarım,yemekte yaparım,sofra da kurarım diyen arkadaşımın boynuna sarılıp ağlamak istemiştim mutluluktan. Tabi ki yapamamıştım onu da. Teşekkür edebilmiştim sadece.
diyeceğim o ki,çok hediye verir,çok da alırım şükür. Ama bu iki kalp,iki beni hisseden,anlayan,gerçekten mutlu etmek için yapılan eylem ve verilen hediye çok ayrı önemliydi bence.
böyle güzel insanların varlığına minettarım ömrümce.
Kendim her zaman kendime yeterim ama gözyaşlarımdan açılan o koca boşlukta beni düşünen birilerinin olduğunu bilmek muazzam.

8 yorum:

Handan dedi ki...

Ne güzelmiş hediyen. Baktıkça mutlu olur insan. Ve çok özel insanlar hiç eksilmesin hayatından.

Kelimelerle Dans dedi ki...

handan abla; amin aminnn hepimiz için kabul olsun bu duan.

kahvetelvesi dedi ki...

Güzel yürekli insanlar hala var olduğu sürece, yaşamak da güzel...

maviye iz süren dedi ki...

çok tatlılarmış düşünülmek güzel şey :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Kahve telvesi; onlar hep varolsuar insallah.:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Maviye iz suren;hem de ne harika sey.

Demirlady dedi ki...

Cok seker hediyelerin ama arkasindaki dostluk hepsinden onemli. Guzel dostluklar kurmussun tatlim tebrik ederim ne mutlu sana. Hayatinda hep guzel insanlar olsun insallah🌹💝

Kelimelerle Dans dedi ki...

Demirkadin demir; cok sansli adlediyorum bu anlamda kendimi.hepimizin hayatinda guzel kalpli insanlar olsun dilerim.hayat bir nebze daha kolaylasiyor onlarla.cok sevgilerimlee 😍

Yorum Gönder