16 Eylül 2017 Cumartesi

Minnet Duygusu

Yazmiyorum diye yasamadigimi dusunmuyordunuz degil mi? 
...
Gozlerimi kapatip yasanan guzel gunlere dalardim eskiden.simdi gozlerim acik ve gun isiginda da dalabiliyorum.sahiden!
Yemek yaparken,kiyafet dolabimi duzenlerken,kitap alisverisi yaparken,hatta kendime parfum alirken bile...dalabiliyorum oyle mutamadiyen.
Her geri gittigimde,bin sukurle donuyorum suanki vakte.iyi ki beni seviyorsun Allahim diyorum.biliyorum,hissettiriyorsun.sana layik olamiyorum ama sen her seferinde benim gozyaslarimi huzur ve mutlulukla siliyorsun.tesekkur ederim.verdigin,yasattigin tum gerceklere minnettarim.

6 yorum:

kahvetelvesi dedi ki...

İmrendim doğrusu... huzura o kadar muhtacız ki ...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Kahve telvesi; muhtac oldugumuz her sey ruhumuzda gizli aslinda.sevgiler...

Ogrenen Anne dedi ki...

İç huzuru ne güzel.. Hep devam etsin dilerim.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Ogrenen anne;amin diyorum hepimiz adina.en onemlisinin ic huzur oldugunu dusunuyorum.

deeptone dedi ki...

sever ki tabiiii :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone;hepimizi cok seviyordur kesin.

Yorum Gönder