22 Şubat 2017 Çarşamba

Duyduklarım Bildiklerim

Kolay gözyaşı döken biri değilim. Hatta bu konuda çok ketum bile sayılırım. Bir hayli sabırlıyım.Kolay sinirlenmem. Alıngan biri degilim. Bir konu varsa çözmek benim işim. Annem bendeki sabrı taktir ediyor bu aralar.
Çok yoruldum sevgili okuyucular.
Bazı şeyler çok yoruyorlar. Yazdim,anlattim,aradı konuştum olmadı. Anlaşılamadım.
Peki ben şimdi ne yapayım diye geçirdim içimden.
Ya tüm emeklerimi bir kenara bırakıp arkamı dönüp gitmem lazım ya da sabredip çözüm bulmam gerek.
Saat 15 den beri úzerinde konuştuğum konuda Ikisini de yapamadım.şuan 01.00...
Yarına Allah kerim...
......
Aķşam 20 sularıydı. çok gergin ve hatta üzgündüm.dedi ki;" seni öyle çok seviyor,öyle çok güveniyor ki.kelimelerle dans bir tanedir. taniyinca çok seversin.kıymetlimizdir bizim..."

Senin hakkinda söylediklerini bir duysan...inan eksik anlatmışımdir diye ekledi. peki benim yaşadığım neydi? ben onun yüzünden bu halde değilmiydim? nasil sevmek,nasil değer vermekti bu? ben gemileri yakmamak için gözyaşlarımla bile pazarlik ederken duyduklarım mıydı gerçek,bizzat hissettirdikleri mi?
Vallahi de billahi de yoruluyorum bazen. söyleyeceklerim bundan ibaret.

0 yorum:

Yorum Gönder