28 Kasım 2016 Pazartesi

Şaşkınım...Küsmüş de Olabilirim

6 ameliyat olan ben, hiç bir uyuşturucu kullanılmadan defalarca karnına dikiş atılan ben. Hem de çocukken...
Hey yavrum heyyy...Bu diş başka bir şey.

6 aydır geçmek bilmeyen boğaz ağrımın sebebinin bugün,yirmilik dişim olduğunu öğrendim. Dişim çıkamadığı için lenf bezlerimi şişirmiş.
Eyy tıp dünyası... Eyy canım doktorlarım... yaz boyu ben sizin dizinizin dibinden ayrılmadım,antibiyotikler,ilaçlar,spreyler veren siz değilmiydiniz?
Biriniz de çıkıp kızım dişini çektir de bitsin bu eziyet demedi ya aşk olsun.
Tamam çok korkuyorum,çünkü dişim çok zor uyuşuyor.Evet biliyorum sıkıntılı bir  gün beni bekliyor ama yine de önce sağlık... İllaki bu diş çekilecek. Acaba çektirsem mi diye düşünmedim hiç doktor arayışına girdim hemen,gittim görüştüm,geldim düşündüm.
...
Boşunamıydı yani,metabolizman çöktü diye yaptığım karatay diyeti. aç yattığım için sinirlerimin bozulduğu geceler...
Ağız spreyleriyle zar zor durduğum boğaz ağrısı, çok ağır bir antibiyotik iğne oldum diye aömür boyu yaşamak zorunda kaldığım kalçadaki apseler...
Hak mı bu yanii. Neden bilemediniz ki,tüm sıkıntının dişten kaynaklandığını.
Küstüm hepinize...Tüm tıp dünyasına kızgınım şuan.

en sevdiğim doktorcuğumdan,en beğenmedğim hekime kadar.gidip geldiğim,onca çektiğim acıya,sağlıksız geçirdiğim tam tamına altı aya yazık değil mi.yuh yani...Hepinize aynı dersler öğretilmedi mi.
Ben gökten inmedim ya,başıma gelen sizin karşınıza hiç gelmedi mi.

Neyse şuan bunları bana yazdıran,dişçi korkusundan başka şey değil aslında. 
Şifaya açılan günleriniz olsun...Her hale şükür... Aklınızın sınırlarını zorlayın,kendi doktorunuz kendiniz olun. Tıptan bile fayda bir yere kadar. Kendinizi ifade etmenin yollarını bir şekilde bulun. İyi olana kadar,şifa bulana kadar diretin...İllaki iyilik isteyin... İsteyin ve alın... O kadar....! :) 

2 yorum:

Handan dedi ki...

Geç olmuş bari güç olmadan pıt diye çekilsin.

Kelimelerle Dans dedi ki...

handan abla; bayılıyorum senin bu olumlamalarına. hadi inşallahh :)

Yorum Gönder