4 Temmuz 2014 Cuma

Mutlu Ol...!


"O mutsuzluğu bilmiyor ki."Sen de bilme.!


Yaklaşık 10 yıllık blog hayatımda bir ilk yaparak video paylaşıyorum.Daha önce paylaşmışsam da hatırlamıyorum.

Günlerdir tv de seyrettiğim bu reklama bayılıyorum.Zaten reklam seyretmeyi pek severim ama bu başka,bambaşka...Uzun metrajlı film gibi izliyor,bitmesin istiyorum.
...
Diyorlar ki,canın mı sıkkın,bir şeye mi üzüldün,keyfin yerinde mi senin...?
Elbette,tabi ki...Aksi mümkün mü...!

...
İyi mi kötü mü bilmiyorum ama ne hastalık ne de olası bir takım problemler canımı eskisi kadar sıkmıyor ve moralimi tamamen çökertmiyor.Elbette zayıf olduğum konular yok değil lakin hayatın genelinde pek mutlu bir insanoğluyum son zamanlarda.
Bana artakalan yaşamı boşa harcamıyorum.Zaman da,duygular da,şahsen bizzat kendimde değerliyim.İyi olmalıyım ve hep iyi hissetmeliyim ki hayatımdaki herkesin farkındalığını sağlayabileyim.

Ben mutlu olmayı seçtim dedim bir çok kez...Sadece söylemekle kalmıyor,bir şeftali misali mutsuzluğu bilmiyorum...Bildiğim tek duygu mutluluk olsun istiyorum.İnsanoğlu neyi istemiş de yapamamış ki şu hayatta.Bir düşün hele...Ve mutlu olmayı tüm benliğinle iste...İstemek yetmez bazen...Ol işte...Herkesin bitti dediği yerde umutlarının üzerine çamurlu topraklar atıldığında sen yeşillen ve doğ en kurak mevsimlerde...
Mutluluk sana istediğin her şeyi getirecek olan tek anahtar belki de...Denemeye değer...Haydi şimdi bir mutlu oluver...

4 yorum:

Handan dedi ki...

Keşke gereksiz ayrıntılara takılmadan herkes mutlu olabilse:-)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan abla; bunu en iyi bilenimiz bile yapamıyor bazen...yine de denemek lazım :)

safransarı dedi ki...

üstte ezgiin günlüğü resmen diriltti , süper :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

safransarı evet bana da iyi geliyor:) beğenmene sevindim...

Yorum Gönder