17 Aralık 2023 Pazar

Sürecin Özetinin Özetinin Özeti

 3 gün süren ishal salgını sonrasında ancak dün gece hastaneye gidebilecek kadar kendimi toparlayabildim.

Salgına yakalandım demek büyük haksızlık. Bu çok başka bir şey. Zaten halihazırda bağırsak hastası olan benim için üstüne salgın yaşamak altından kalkılamaz bir durum oldu. Öyle ki susuzluktan gözlerim karardı,başım döndü,dengem şaştı ama hastaneye gidebilecek kadar bagirsaklarımı toparlayamadığım için 3 gün beklemek durumunda kaldım.

Tek doz içtiğimde harika sonuc aldığım ilacımdan çifter çifter toplamda günde 8 tane içip bir gram fayda göremedim.  Azıcık kendime gelebilince reiki yaptım ve Reiki istedim hocamdan. Ancak öyle dengemi bulabildim. Dün geceyi hastanede geçirdim ki bilen bilir çok zor durumda kalmadan gitmem. Beyin ameliyatından sonra yani tam 10 senedir acile gidip serum almamışım. Doktorum görsün,doğru tedavi olsun,detaylı bakılsın, beyin şantıma zarar gelmesin vs derim ama dayanamadım

 Artık gözlerim kararmaya ve hatta içim geçmeye başlayınca hadi dedim gidelim. 1litre neofleks dekatroz serum verildi. Kendime geldim,biraz toparlandım. Bugün belirtilerim hafifleyerek devam etse de gücüm yerinde çok şükür. 

Hala patates haşlaması,ekmek,haşlanmış yumurta,limonata,su ve çay ile besleniyorum. 4.gün ve ufaktan gına geldi ama hiç şikayetçi değilim. Sadece boş ekmek yediğim ama ona rağmen durmayan ishalimin olduğu saatleri gördüm ben. Aşırı ağır bir şey yaşadım. O anların hissiyatından çıkamıyorum. Sanırım bir süre böyle gidecek. Neyse çok fazla hırpalandım. Çok üzdüm herkesi ve çok üzüldüm. Yolun sonu göründü mü galiba dediğim çok an oldu şu 3 günde. Yaşadığım en zor sağlık sınavlarından biriydi kısaca. Allah bir daha göstermesin. Söyleyecek daha çok şeyim var ama dilime dolanan şükürle kapatalım yazıyı. Tekrar düze çıkmış olmaya,onca şeye rağmen hala yaşamaya devam etmeye sonsuz şükür. Bundan sonrası sağlıkla inşallah. 

4 yorum:

Makbule Abalı dedi ki...

Blogdan yola çıkarak yazıyorum; 2 Aralık günü "Bugün benim Doğum Günüm" diyen enerjik bir sesleniş ve sadece 15 gün sonra, adeta hayatın özeti gibi (Ama çok güzel kaleme alınmış bir yazı. )bir başka iç çekiş.
Hepimiz benzer süreçleri yaşamıyor muyuz...? İnsanız, bazı günler enerjimiz çok düşebiliyor, bazen de karların arasından baş vermiş bir kardelen çiçeği gibi yeniden yeni bir güçle tutunuyoruz hayata.
Büyük geçmiş olsun sevgili (... ) 3 nokta. Bu yazım işaretini ben de çok kullanırım yazılarımda. Daha anlatacak çok şey var anlamında...
Her yeni doğan güneş yeni bir başlangıcın simgesi gibi gelir bana.
En içten dileklerle...

Ebemkuşağı dedi ki...

Çok geçmiş olsun bir daha da uğramasın diyelim....

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun. şifalar diliyorum. Hülya

deeptone dedi ki...

geçmiş olsun. beslenmek ne önemli bişi yiaa.

Yorum Gönder