2 Aralık 2023 Cumartesi

Doğum Günü






(Pastayı tabi ki ben yaptım,tüm menüyü hazırladığım gibi. Erken kutlanan bir doğum günü yemeğiydi.)


Bugün benim doğum günüm.
Saatlerdir mutluluktan ağlıyorum. Ne şanslıyım ben diyip duruyorum. Yer yer aklıma gelen bazı şeylerden dolayı hüzün gözyaşları da döküyorum. Doğum gününde yalnız olmanın faydaları. Kimse görmüyor ama ben çok fazla duyguyu bir arada yaşıyorum. Bin şükür bu güne erdirene. Bin şükür 39 yıldır bana nefes verene. 
Çok güzel bir ömürdü. Çok kıymetli insanlar vardı içinde. Çok özel olanlar,çok özel duygular yaşatanlar... Gelenler - gidenler,hiç gitmesin diye gözünün içine bakılanlar...
Çok yorucu ama pek tatlı bir ömür oldu. Bundan sonrası aynı tatlılıkta gitmez gibi de bambaşka renkler dahil olur eminim. Hadi bakalım yaşayalım görelim :)

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun nice yaşlara. Hayat güzellikler getirsin yeni yaşlarda. Hülya

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hülya; amin çok teşekkür ederim. Hepimize güzellikleriyle gelsin.

Yaşamdan Yazılar dedi ki...

Nice senelere :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Yaşamdan yazılar; çok teşekkürler

dövüşürken hanımefendi değilim dedi ki...

Nice güzel musmutlu senelere... :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Dövüşürken hanımefendi değilim; çok çok teşekkürlerrrr

deeptone dedi ki...

maşallaaah :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; hepimize masallahh

Yorum Gönder