8 Temmuz 2020 Çarşamba

Kalabalık Yalnızlığım




Hem fiziksel hem de zihinsel olarak öyle aktifim ki nereden başlayıp neyi anlatsam bilemedim.


Yalnız kalmak çok iyi geldi. Kendime ve gerçekten zaman ayırmak istediklerime odaklanmak pek iyi geldi.

Sürekli misafir ağırlar durumdayım.Bu nasıl yalnızlık demeyin. Tam da istediği gibi aslında.
Benim istediğim kadar, benim istediğim ölçüde.
Sadece en sevdiklerimin etrafımı sardığı,birlikte yiyip içip hoşsohbetlerin damakta bambaşka tat bıraktığı günler. Reikiyle noktaladığımız geceler,günler,haftasonları.
Gidenlerin ardından evime bıraktıkları o tatlı huzura bin şükürle uykuya dalmak...

Tüm verdiklerine minnettarım Allah'ım. İyi ki beni yarattın.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba hanımefendi, nasılsınız?

Kelimelerle Dans dedi ki...

Mehmet akın; çok teșekkürler. Gayet iyiyim. Siz de iyisiniz umarım.

Adsız dedi ki...

merhabalar efendim
teşekkür ederim
ben de iyiyim çok şükür
neler yapıyorsunuz
nasıl geçiyor korona günleriniz

Kelimelerle Dans dedi ki...

Sagolunuz halhatir sordugunuz icin. Lakin sadece yazilarimla ilgili yorumlari kabul etmeyi uygun buluyorum. Anlayisiniz icin tesekkurler.

Alice dedi ki...

İnsana kendisi ile kalabilmek, kendisini hissedebilmek iyi geliyor bazı zamanlar. Çok güzel bunları duymak, huzurunuz daim olsun :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Alice;katiliyorum size. Cok iyi geliyor gercekten. Herkesin kendine iyi geleni bulmasi dilegimle...

deeptone dedi ki...

oleey güzel günler desenee, reiki de iyi gidiyo demekkiiii :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

deeptone; her şey gayet iyi ilerliyor çok şükür:)

Yorum Gönder