13 Temmuz 2015 Pazartesi

Çocuk

Anlatacak çok şey var aslında ama hangi birinden başlasam diye düşünürken hiç birini anlatmamayı tercih ediyorum birden.
İçimden geçen bir cümleyi not düşmek istiyorum sadece.
Ben bir çocuk sevindirmek istiyorum. Çok içten ve gerçekten.
Allah'ım bana bu fırsatı verir mi bilmem. Bir gün bir çocuğa yetebilecek durumda ve konumda olmayı ne kadar çok istediğimi bilendir şüphesiz. Kadir gecesinin mübarekliğinde bir çok duamın yanı sıra bunu da eklerim mahçup sözlerime. Kabul ederse güler yüzüm,huzur bulur kalbim.
Bilmem belki bir gün ben de bir çocuğa yetebilecek hale gelirim. Bir bilsen bunu ne kadar çok isterim...
Yardıma muhtaç sayısız insanı görüp kılını kıpırdatmayan kullarız çoğumuz. Listenin başına da kendi adımı yazabilirim. Ne kadar az iyilik yapabiliyoruz ne kadarını içten ve gerçekten isteyerek,farkında olarak yapıyoruz. İyi insan olabilmek adına ne az gayret içindeyiz. Şahsen isterdim bir nebze faydalı işler yapabilmeyi. Bunun için bir insanın neye ihtiyacı var ki ? vicdan ve merhamet duygusu gelişmiş bireyler olabilmek yeterli. Allah'ım duy sesimizi. En başta da benimkini.Vicdan ve merhamet duygusu ver kalbime iyi insan olabilme yolunda gayret göstermemi sağla. Beni iyiye yönelt. Bir çocuğun yüzünde gülümseme olduğum günlere eriştir. Bir çocuk sevinsin,dünya değişsin... 

0 yorum:

Yorum Gönder