18 Ocak 2014 Cumartesi

Geçmişten Bugüne Seninle;Çiçek Açtım Yine...!




Ekrem; en eski arkadaşım.İlk arkadaşlarımdan...9 sene önce ortak bir arkadaşımız vasıtasıyla tanışmıştık.Çok kısa görüşmüş olmamıza rağmen  imaj ve tavırlarıyla aklımda yer etmişti.Sonra öğrendim ki,blogcu.com da blog yazarı imiş.Pek sevilen,önde gelen yazarlar arasındaymış.Sayfasını takip etmeye başladım internetin internet olduğu zamanlar...Ben de yazmak istiyorum dedim arkadaşıma .Ekrem'e söyleyelim sana sayfa açsın o halde dedi ve tam 9 yıl önce bibis.blogcu.com sayfasını açtı bana Ekrem.O günden sonra hayatımdaki her konuda bana yardımcı olan,fikirlerini,mantığını çok sevdiğim bir arkadaşım oldu kendisi.Olgunluğu abi misali...Desteği dost kalbinin güzelliği. Blog sayfam benim için çok anlamlı,çok özel.Hayatımda en değerli kimler var ise oradan bana mirastır.O sayfa hakkında yazacaklarım buraya sığmaz.Gönlümün derinliklerinde yer etmiş bir kaç satır  sadece buraya aktarabildiğim.Ve o hayatıma anlam katan sayfanın mimarını anlatmak adına bir kaç cümle kuruyorum sadece.Geçmişten bugüne söyleyecek çok söz var aksi taktirde.
O farklı biri.Aylarca görüşmesek de onu özlediğimi hissettiğinde çıkagelen sanki.Ona ihtiyacım olduğunda, anlattığım her şeyin bana en doğru şekliyle yol göstericisi o.Burada yanlışsın diyebilen,bunu böyle düşünsen dediğinde O söylüyorsa haklıdır dediğimdir kendisi. Ön yargısız,empati duygusu yüksek,sevgi dolu,güler yüzlü insan...
Aylar önce bir telefon geldi kendisinden.Telefonun diğer ucunda canlı mı canlı,heyecanlı mı heyecanlı bir kız sesi.Ablacım ben Kevser dedi kendisi. Avon satıyormuşsun,benim de isteklerim olacak senden.
Ogün bir kaç parça sipariş veren o ses,şimdi hayatımdaki enerji kaynaklarının en güzellerinden,en önemlilerinden biri. Sayısız kez evime gelen,ailemin içine giren,evimizin kızı olmuş biri Kevser. En az abisi kadar sevdiğim,yaşam enerjisine gıpta ettiğim,Allah'ım sen onu nazardan koru diye dilediğim...
Ameliyat olduğumu duyup geçmiş olsuna gelmek istediler bugün.Anneleri de gelmiş çocuklarıyla beraber.Nasıl mutlu olduğumu bilmem ki anlatabilir miyim.!
Bana verilen değerin evime aileme kadar gelmekle gösterilmesi,zor zamanlar diye tanımladığım bu günlerde ruhen ve bedenen yanımda olunarak paylaşılması...Ne kadar güzel insanlar varmış hayatımda demiyorum.Çünkü herkesin gerçekten benim için ne kadar değerli ve önemli olduğunu zaten biliyorum.Bu zor zamanlar onların değerini göstermedi bana.Ama bu denli önemsendiğimi aileme göstermeleri,onlara da moral anlamında evime gelmeleri çok şey ifade etti.
Herkes gibi bugün Ekrem,Kevser ve annesi de beni çok mutlu etti.Misafirlerimin ardından ailemin yüzünün farklı gülümsemesi,ne güzel arkadaşların varmış senin,ne kadar çok seviliyormuşsun demeleri...En önemlisi de en az benim kadar,yalnız olmadıklarını hissetmeleri...Paha biçilemez hisler...
Yüreğime koyduğunuz tüm bu güzel hisler için tek kelime yeter;içi anlam dolu,size karşı beslediğim tüm duyguların toplamı,sıkıştırılmışı,özeti vs yani kısaca TEŞEKKÜRLER...
...

Sinem'im...Sana sarılmak ne demek bilemezsin...Haktan'ım...Yüreğime tebessümler doldurdun...Her hareketini dakikalarca izlemek istedim...Sizi çok özlemişim...



5 yorum:

narkoz dedi ki...

ne mutlu sana :)
benimde çok sevdiğim arkadaşım Afrikadaydı o geldi beni ziyarete çok ama çok mutlu oldum :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

narkoz; ne güzel böyle insanların hayatımızda olması.onları hiç kaybetmemek dileğimle...:)

Bir hayal kur dedi ki...

insanın dostları olmalı evet... ne güzel yürekler var. iyi ki varlar onlar...

tatlı sefam dedi ki...

dostlar olmasa kımınle paylasırız kederı mutluğu cıcekte ne kadar guzelmıs

Kelimelerle Dans dedi ki...

bir hayal kur; iyi varlar evet..onlarla hayat daha bir güzel.daha bir umutlu...:)dostlar çok kıymetli çok...

selma tamer; çok haklısınız...çiçeğim de pek güzel evet.evimin en güzel köşesinde bir sürü çiçeğim oldu bu vesile ile...

Yorum Gönder