31 Ocak 2014 Cuma

Dağınık Ruh

Bir alternatif tedavi daha olsaydı da bu ameliyatı olmak zorunda kalmasaydım.İyileşme süreci dediğimiz bu süreçte ben hepten hastalandım.
Zor...Vallahi çok zor...İyileşiyor muyum,tükeniyor muyum kararsızım...Tıbbın gördüğü ile benim farkettiğim arasında ince bir çizgide ruhum...Ben hiç bir ameliyatımda bu kadar zorlanmamıştım.Toparlanmak için bu kadar çaba sarf edipte avcumu yalamamıştım...Bu iş başka diyorum da inanmıyorsunuz bana...Beni bile yeniyor ya esas buna bozuluyorum...Yalnız,ıssız,sessiz bir insan oluverdim ben.Etrafımdaki onca gözümün içine bakan kalabalığa rağmen...


Sorularımla,ağrılarım arasına sıkışarak yaşamaktayım...Ben hiç bu kadar yorulmamıştım...

6 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

Her yorgunluğun ve zorluğun sonunda vardır bir selamet. Bahar gelecek ve bu ayazdaki günler sona erecek. Geçecek can geçecek.

Bir hayal kur dedi ki...

Zordur elbet...İnşallah geçecek... Rabbim şifa versin en kısa zamanda inşallah canım benim.

kahvetelvesi dedi ki...

Zorluğunu ve acını anlamam mümkün değil elbette... Ama unutma, yanındaki gözler kadar, burada, karşında sana destek olmaya çalışan satırların sahipleri de var...

Kelimelerle Dans dedi ki...

kahve telvesi; çok teşekkür ederim.yanımda olan herkesin desteğini inan hissediyorum.ve bu zor süreçte beni ayakta tutan da bu...

Pehito dedi ki...

Biliyor musun bazen hepimiz böyle hissediyoruz kendimizi. Ama geçiyor, sizinki de geçecek :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

pe hito; umarım öyle olacaktır.çok teşekkürler...

Yorum Gönder