1 Eylül 2024 Pazar

Kokuların Duygusu

 Eskiden koku hediye etmeyi çok severdim. Bı koklayıp,kesin çok sever ve çok yakışır deyip alırdım. Hep de beğendiğini ifade ederdi. Ve bence çok da yakışırdı. 

Geçenlerde erkek kardesimle bir AVM ye gittik. Marka bir parfümeriye soktu beni. Bana yardım et parfüm alacağım dedi. Hay hay dedim zevkle. Ama ben neyi sevdiysem o bir başkasıyla ilgilendi. Bu marka daha iyi,şu seri daha kalıcı vs deyip durdu. Yahu boşver markayı, kapa gözünü,seç kokunu dediysem de yok,dinlemedi. Gençlik mi,marka tutkusu mu ne derseniz deyin işte. Kendi zevkine göre bir ürün seçti çıktık. Çalışanları da epeyce güldürmüş olabiliriz. Hem sen bu işi biliyorsun deyip hem seçtigim hiç bir ürüne yönelmemesi ve benim bir şey alırken bu kadar bir dükkanda asla kalmayı tercih etmemem sebebiyle biraz didiştik tatlı tatlı. 

Bedenim oradayken aklım ve duygularım nerelere gittiiiii,geldi. Kokular önemlidir. Canlıdır, hatıraları canlandırmakta çok önemli role sahiptir. 

Ve bu yazıyı,yıllardır kullanmadığım ve çookk sevdiğim parfümümü kullandığım gün yazıyorum. Kokuları ve anıları bir tek ben mi bu kadar önemsiyorum bilmiyorum. Ama yaşanan her bir an çok kıymetli bunu biliyorum. Burnunuza hep güzel kokular gelsin ve kalbiniz ve ruhunuz hep mis koksun.

4 yorum:

*mehtap dedi ki...

Koku çok önemlidir buradan alır bir anda çook uzaklara bile götürebilir.

deeptone dedi ki...

sen hassaslardan olduğun için kokular seni anılara götürüyoor :)

Adsız dedi ki...

Çocuk (kalemhanem.blogspot.com)
.............
"1 alana 1 bedava" kampanyası yok muydu..? Kardeşine almaya niyetleniyorsun da biz okuyucuların neden aklına gelmiyor..? Okuyucusunu düşünmeyen bir blogger olmak mı istiyorsun..? 4 parfümüm var, hâlâ istediğim kokuyu bulamadım.. İlk gün hoşuma gidiyor, sonra o etkiyi hissedemiyorum.. Bence en güzel parfüm, hediye gelen ve cebinden para çıkmayan parfümdür..

Kelimelerle Dans dedi ki...

Mehtap;
Kesinlikle öyle.kokunun ruhu var resmen.
Deeptone; bence herkes hassas da çoğu çaktırmıyor;)
Çocuk;1.ben almadım,kendisi aldı. Bir parfüme bayılsam da o kadar para vermem.
Aldığım kokularin çoğunda aynı hissiyatı yaşıyorum ben de. Ne zaman ki yıllar önce o çok sevdiğim parfümü bıraktım bir daha da kendime yakışan koku bulamadım. (Yakın zamana kadar)
Sen de inşallah tez vakitte içine sinen bir koku bulursun.

Yorum Gönder