26 Aralık 2022 Pazartesi

Geceyle Sabah Arasında

 Çok şaşıracağınız şeyler oluyor.

Yani ben ağzım açık izliyorum olanları da, ondan diyorum.

Yakında anlatılabilir olanlardan biraz bahsedeceğim.

.,...............

Benim uykum kolay kaçmaz. Hiç kolay kaçmaz. Çünkü kendimi uyutmanın tekniklerini bilirim ve zihnimi rahatlatma yollarına hakimim. 

Saat 2:19 bir gram uykum yok. Sabah Merve işe gitmeden annemler gelecek. Çok erken kalkmam lazım yani. Çok uzun zaman sonra yaşadığım iki günlük kısmi sakinlik sona erecek.  Ve çok şükür ki,epeydir okuyamıyordum,bir kaç sayfa da olsa okuyabildim.  Çok mutluyum. Eski tempoma dönebilmek için emek vermeye devam. 

Hadi iyi geceler o zaman. Dilediğiniz gibi yaşayabileceğiniz bir güne açılsın sabahınız.

8 yorum:

dövüşürken hanımefendi değilim dedi ki...

:) Okuyabilmenize sevindim.

deeptone dedi ki...

pekiiii :)

Kiremithanem dedi ki...

Teşekkürler senin de her günün güzel olsun dilerim ben de bir sayfa dahi okuyamıyorum nicedir,yarama basıldı :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; ;)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Kiremithane; o zaman harekete geçme zamanı. Hadi toplayalım zihni. Bir satırla başlayalım,bir sayfaya tamamlarsak kendimizi tebrik edelim. Sonrasına sonra bakarız. Ne dersin?

Kelimelerle Dans dedi ki...

Dövüşürken hanımefendi değilim; teşekkür ederriiimm... Bu ara sayfana geldin ama yorum yazamadım kapalı mı ben mi bulamadım bilmiyorum. Arada uğradığını bilmeni istedim :)

deeptone dedi ki...

onun yazısının başlığının üzerine tıklayacaksın yorum kutusu açılcak :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone; sen her şeyi bil zaten :)))
Teşekkür ederim oldu,yorum yapabildim. Belki de başka sayfayla mi karistirdim dedim çünkü gayet kolay şekilde yorumlar görünüyormuş zaten.

Yorum Gönder