19 Ocak 2019 Cumartesi

10 yaş yaşlandıran baş ağrısı

Geçen hafta halamla hastaneye gittiğimizde üstteki klima soğuk üflüyordu ve çok kalabalıktı.gidecek başka yer yoktu.Çok üşüdük.Kesin hasta olacağız dedik.Ben bir kaç gün direndim halam o gün hastalandı.Dün akşam soğuk algınlığı ilacı içip yattım.Zira boğazlardan vurmaya başlamıştı.Bu beklenen bir durumdu ve hiç önemli değildi. deee gece 03 de aşırı baş ağrısıyla uyanıp asla tekrar uyuyamadım. Ve her grip,soğuk algınlığında olduğum gibi anormal ayak ağrılarım sebebiyle yerimden de kalkamadım.
Yatağın içinde oturarak uyumaya çalışsam da nafile.Böyle baş ağrısı görmedim,yaşamadım.Resmen kıv-ran-dım.Biraz oturduğum yerde dalar gibi olduğumda ağlayarak uyanıp başımı ovmaya devam ettim.
Sabah 9 a kadar bekleyebildim. Annemi uyandırdım,ilaç istedim.Nafile. Başıma masajlar yaptı,okudu üfledi. Ben ise sadece kıvrandım.Bir saat kadar sonra biraz hafifledi. Kahvaltıda ufak bir baygınlık geçirdim ki bu da bir ilkti benim için. Bayılmadım ama bi içim geçti anlık da olsa.
Şimdi çok daha iyiyim ama hala başım tam olarak geçmedi. Şanttan olduğunu düşünüp çok korktum ama ağrı kesicinin az da olsa faydasını görmüş olmak şanttan olmadığının kanıtıydı rahatladım.Zira soluğu beyin cerrahımda alacaktım.Şimdi ise tek ihtiyacım olan uyku. İş arasında uyukladım ama bölük pörçük olduğundan daha da sersemledim. 
Artık biraz dinlenebilirsem toparlanırım sanırım.
Diyeceğim o ki; ben hiç böyle ağrı çekmemişim. Ölüyorum zannettim.Beyin kanaması da olabilirdi,sanırım o da bu denli şiddetli hissettiriyordu kendini.Neyse şuan için her şey stabil. Soğuk algınlığına bağlı olduğunu düşünüyorum. Tüm bunları da niye yazıyorum. Patronuma rapor göndermek için bilgisayarımı açtım biraz içimi dökeyim istedim.Zira b uara pek başınızı şişirebilirim. 
Çünkü feraha çıkmanın bildiğim tek yolu yazmak.Ve en iyi bildiğim şeyi yapmak rahatlatıyor bir nebze.
O halde güzel bir pazar diliyorum size. Bugün her ne yaşıyorsanız yarın her şey çook daha  güzel olsunnn

10 yorum:

Ebemkuşağı dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Ben de son günlerde baş ağrısı çekenlerdenim...

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun... Şu an ben de çekmekteyim :(

Handan dedi ki...

Bol bol su iç, baş ağrısında işe yarayabiliyor.

*mehtap dedi ki...

çok geçmiş olsun, doktora gitmekte fayda var.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Ebemkuşağı; sana da çok geçmiş olsun o halde. Umarım şimdi daha iyisindir.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan abla; denedim. Sağol tavsiyen için.Çok daha iyiyim.

Kelimelerle Dans dedi ki...

Sakura; umarım sen de benim gibi daha iyisindir.şifa dilerim.

Kelimelerle Dans dedi ki...

*mehtAp; ben öncelikle evimde tedaviyi doğru buluyorum kendim için. çünkü evim bir ecza dolabından çok çok daha konforlu ve kendimi ve hastalıklarımı iyi tanıyorum.Önce kendime iyi gelecek ön tedaviyi uyguluyor,olmaz ise güvendiğim o branştaki dr umdan bilgi alıyor yine olmazsa dr umun tavsiyesi üzerine bir hastaneye gidiyorum. Ama kendim dışında herkes için elbetteki acil dr a gidilmesi en doğru olan :)

Furkan YETEK dedi ki...

Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, benim siteye de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

Kelimelerle Dans dedi ki...

Furkan YETEK; hoşgeldiniz. her zaman beklerim.

Yorum Gönder