22 Ekim 2018 Pazartesi

Bir Cumartesi Güncesi



Sabah 8.30 da hazırlanıp beklemeye başladım. 11 gibi gelecekti ama ben erken toparlandım.
Saat 13 ü gösterdiğinde hala gelen giden olmayınca; beni unuttun galiba diye bir mesaj attım.
Dönüş şöyle oldu; hayır unutmadım ama başka işlerim çıktı seni gelip alamadım,alamayacağım bugün. 

Bu kadar işte...Yaşatılan her şeyin özeti bu kadar. Başka bir alternatife kanalize olmak ve seni nasılsa o orada bekliyor diye ikinci plana atmak,bir başka gün bir başka vakitte aramak üzere rafa kaldırmak...

Ve verdiğim cevabı buraya da iliştireyim.
Keşke haber verseydin,bekledim...Çok bekledim...
Özür dilerim.
Önemli değil...Sağlık olsun...Hiç önemli değil. 
...
Zaten ben beklemeyi çok severim.


6 yorum:

kahvetelvesi dedi ki...

Ne münasebet önemli değil !!!Madem unutmamış, bir mesaj atamaz mıydı? Sen keşke haber verseydin dedikten sonra gelen özrü ne yapayım.Senin adına ben sinirlendim .

dövüşürken hanımefendi değilim dedi ki...

Nerdesin diye sorar gider saçını başını yolardım. Beklemekten hiç hoşlanmıyorum. :D

Kelimelerle Dans dedi ki...

kahve telvesi; sakin olalım :) sinirlenince sadece kendimize zarar veriyor yine de karşımızdaki bir halt anlamıyorsa bir süre sonra bırakıyor insan sinirlenmeyi.

Kelimelerle Dans dedi ki...

she is the man; hiç kimseyi hiç bir zaman bekletmemiş biri olarak ben de o hisse kapıldım fakat bazı ilişkiler var ki,saygı çerçevesini geniş tutmak zorunluluğu doğuyor.

deeptone dedi ki...

evet sabah haber vermesi gerekti. düşüncesizlik yani. e bir daha güvenmezsin onun lafına :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Deeptone;gelirim, alırım, șunu yaparız bunu yaparız sozlerine zaten guvenmem ama guvenmesen de bi hayal kırıklığı oluyor her seferinde.

Yorum Gönder