31 Temmuz 2017 Pazartesi

Sifatlar ve Sevdiklerimiz

Gecenlerde annemlere gittigimde,Doganla sohbet ederken dedim ki;insanlar birbirlerine ozellikle de annebabalar cocuklarina ismiyle hitap etmeliymis.annecim,babacim,pasam,kuzum,lokumum gibi sifatlarla hitap edilmemeliymis.cunku o zaman cocuk kendini o sifat gibi hissedermis.roller karisir,kendini nasil,hangi turlu hissecegini bilemezmis.Dogan dediki;demeki ben ondan seni annem gibi goruyorum.cunku hep bana oglum diyorsun.aa bak cok dogru dedin,ama fark etmez ben de seni cocugum gini goruyorum zaten.demeki bu tanimlamadan dolayiymis diye konusurken aklima geldi.cok yakinlarima hayatim demeyi severim.kiz olsun erkek olsun.cok yakinsa sohbet sirasinda ama hayatim diye basladigim cok olur,pek az kisiye kullanirim bu sifati ama en derinimde hissederim.iliklerime isleyerek soylerim.veee dusununce en cok onlardan gelen ters tepkilerden incinirim.oyle kirilirki kalbim,hayatim avuclarimin icinde kanar sanki de ara bandi bulamam,iyilestiremem.taki gelip hayatim olan kisi-ler guler yuz gosterene kadar.bu farkindaligi yasadiktan sonra dikkat ediyorum kimseye hayatim dememeye.ama oyle cok hayat buldugum kalpler var ki,nasil demeyeyim.onlar gercekten hayatim benim.siz siz olun size kullanilan sifatlarin degerini bilin.bir de bakin bakalim siz kimlere neler yuklediniz? Bana ise ismimle hitap etmenize gerek yok,istediginiz sifati yukleyebilirsiniz,hakkini veririm emin olabilirsiniz:) 

3 yorum:

Handan dedi ki...

Oğlum, yavrum, canım, kızım, çocuğum gibi sıfatları seviyorum ama çocuklara annecim babacım halacım dedecim denmesinden nefret etmekteyim. Yaa, bir tane çocuğun var, çocuğum desene doya doya. Çocuk da şaşıracak neyim ben diye :)

Kardeşine oğlum demen çok doğal, çünkü biz ablalar kardeşlerimizin küçük anneleriyiz :)

Emre Bozkuş dedi ki...

İsimlerin etkisini hiç bu açıdan düşünmemiştim, teşekkür ederim :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan abla; yasasin kucukanneler o zamaannnn.

Emre bozkus;akla,farkli bir bakis acisi getirdigime sevindim.

Yorum Gönder