20 Aralık 2016 Salı

İşte Geldim Burdayım

Oncelikle telefondan yazdigim icin noktali cikan harflerden dolayi ozur dilerim tum okuyanlardan.
....
Gectigimiz hafta carsamba gecesi gomuk 20lik dis operasyonuna girdim.ben boyle olacagini hic mi hic tahmin etmemistim.resmen ameliyat olmusum da haberim yok.3 gun yattim.evet evet 3 gun ben bizzat yattim.2 kutu antibiyotige ve yuksek doz agri kesiciye ragmen agzim sis,ilik corba disinda hic bir sey yiyemeden ve tabiki agzimi acamadan yattim.
3 gun sonunda artik kendime bu hali yakistirmadigim icin zorla da olsa kalktim.cekimden cok korkuyordum ama seker mi seker doktorum hem psikolojik olarak rahtlatti beni hem de hic canimi yakmadan operasyonu tamamladi ama sonrasi hic ama hic tahmin edebilecegim gibi olmadi.oysa ben hemen ertesi gunu icin patronumla bulusma plani yapmistim.o gece biraz agrim olur ama ertesi sabaha kendimi toparlarim demistim.nerdeee...
Agridan mi,aldigim anesteziden mi o kadar kotu bir dobem gecirdim bilmiyorum.cok zorlandim.hala da bitmis degil.agzimin ici dikis dolu ama sukur agrim yok.bugun agri kesiciyi biraktim. caraamba gunu dikislerimi aldirmaya gidecegim.
Bu donemde yanimda olan bir kac kisiye nasil tesekkur etsem bilmiyorum.cok ihtiyacim vardi her gun arayip sorulmaya.moral verilmeye.korkma gececek denilmeye.halbuki normalde ilgiyi pek seven biri degilim.ama bu is bambaskaymis.
Yine de tum bu zorluklara ragmen cesaretliyim.yine olsa yine giderim.zaten bir dis daha var ayni sekilde operasyon olmasi gereken.ama onu biraz daha bekletecegim.en azindan sagligima baska yonden zarari olana kadar diye dusunuyorum.
Neyseki bu dis olayina girismeden hemen once isim sezonluk tatile girmisti gunde 1-2 saat periyodik musterilerimle ilgilenmem yeterli olacak kış boyu.zaten aksi mumkun degildi.calisamazdim bu halde.herkez boyle agir mi gecirir bilmem ama bende boyle oldu iste.fazlasi var eksigi yok.
Is demisken;sorunlar var...hep ayni seyler ama yipratici durumlar.konussan anlamayan insanlar.sabretsen duzelmeyen durumlar.hakkimizda hayirlisi diyorum sadece.sakinligimi ve huzurumu korumaya calisiyorum.simdilik basarili sayilirim
Baska anlatacak seyler de geliyor aklima ama ne kadar onemli bilemedim simdi.merak edenleriniz olabilir diye not duseyim istedim alelacele buraya.malum cok onemli bir sahsiyetim.pek aranir pek sorulurum ortadan kaybolmamam lazim merak edilir beklenirim : P
Nitekim insan kendini onemsemez,degerli gormezse nasil keyif alir yasadigi her gunden dimi?
Bir baska yazida gorusmek uzere...iyi geceleerrr...guzel bir gune uyanalim lutfennnn

5 yorum:

Persephone dedi ki...

Çok geçmiş olsun... 20'lik diş çekimi gerçekten ameliyat gibi oluyor:( Sevgiler...

Sadece C. dedi ki...

Merak etmiştim doğrusu :) Sevindim ayaklanmana.. 20liklerin çıkarılması ameliyat olmaz mı yaaa! Çok geçmiş olsun tekrar!

Kelimelerle Dans dedi ki...

Persephone; bu denli ciddi bir operasyon olacagini dusunmemistim dogrusu.

Cerenmus; ne sevindim merak edildigime :) cok cok tesekkur ederim...

Handan dedi ki...

Bence de diğer diş beklesin biraz daha. Neyse atlatılmış bitmiş, merak etmiştim ben de :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Handan abla; merak edilmek ne hoş geliyor kulaga:) evet evet bir sure beklesin.baya bir sure :)

Yorum Gönder