31 Ekim 2016 Pazartesi

Son 3 Gün

Yazmak istiyorum.Bildiğim yegane rahatlama yöntemidir ezelden beri ama sırf geçmişini hatırlama,1 gün bile olsa geriye gitme dediği için yazmaktan vazgeçiyorum.
Ne yaşadığımı anlattığım bir kaç kişi oldu fakat ne hissettiğimi anlayan sadece bir kişi.
Allah hiç kimseyi benim konumumda bırakmasın dilerim...Zehir zemberek bir kaç gün geçirdim.Benki insanların yanında kaskatı kesilirim.Dolan gözlerimle nolur bitirelim bu konuşmayı diye yalvaracak hale geldim.
Allah'ım sen bizi iyilerle karşılaştır. Layık olduğumuz tek şey iyilik olsun.Hakkımızda her daim hayırlı olanı yaşat bize.
Hani insanın hayatına giren herkes illaki bir şeyler öğretmek için girermiş ya,ben de buna inanırdım ya.
Böyle şeyler öğrenmek istemezdim inanın.Ne bilinç altım,ne bilinç dışım son 3 günde yaşadığım farkındalıkların hiç birine muhtaç değildi. Tek istediğim...Neyse...Hiç bir şey istemiyorum bir süre. 

not: bugün katıldığım sünnet düğünü... Ben böyle bir organizasyon görmedim. Bildiklerimin içinde en iyisiydi.Uzunca bir süre daha iyisini görmem herhalde.

2 yorum:

Handan dedi ki...

Ya,yazıların benim okuma listeme düşmüyor sanırım bu kadar yazı kaçırmış olmamam lâzım. Ses çıkmıyor senden diye geldim ay sesi çıkmayan benmişim burada.

Biliyorsun her şey geçer. Kötüler kötülüklerine gömülürler biz iyiler kendimizi iyileştirecek bir güzellik muhakkak buluruz.

Günün aydın olsun :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

handan abla; bunu bir kaç kişi daha söyledi geçenlerde. neden yazılarım sayfalara düşmüyor bilmiyorum. Ben de neden kimse beni okumuyor,yorumlamıyor diye düşünüyorum:)
buluruz elbet.her şerde var mı hayır inanırım buna tüm kalbimle...

günaydıınnnn tüm iyilik dolu kalpleree

Yorum Gönder