10 Kasım 2015 Salı

Pembesi Uçtu Tozu Kaldı

Tam da öyle günler işte. Pembesi uçtu,tozu kaldı günlerimin...

Yazmalıyım artık değil mi?

Öyle çok şey oldu ki bu süreçte.Birdim çoğaldım. Kendi kimliğimi bir kenara bıraktım da bir çok kişinin hayatına girdim,onların dertleri,sıkıntılarında kayboldum. 
İnanın bana ne yaşadığım ne hissettiğimi bilmiyorum şu sıra.
Kah bir hastane odasındayım,kah bir nişan töreninin ortasında.
Ruhum kayboldu sevdiklerim arasında.Önce sen diyor feyza.Önce kendini düşün. Tam anlamıyla yapamıyorum bunu. aklımı kendi hayatıma adayamıyorum şu ara.

Nolur allahım iyi olsun herkes... Mutluluk kuşları uçsun kalplerinde. Huzur hrkesle beraber olsun ki ben de rahat nefes alabileyim.

Öyle işte. Ben iyiyim demek yetmiyor bu günlerde. Kime baksam derdi,hastalığı var çünkü. 
İyiyim demeye utanır oldum anlayacağınız.
Dua edebiliyorum sadece.İlgi alaka bir yere kadar. Herkesin tepesi atıyor yaşadıklarına. Bir ben sakinim..Herkesi dinliyor anlıyor gibi yapıyorum. Bazen kimseye yetemediğimi fark edip köşeme çekiliyorum. Ya rabbim... Ferahlık ver tüm sevdiklerime. Ben iyiyim derken suçluluk duymadan nefes almama sebep ol. Elden bir şey gelmeyince hani,düşünüyor insan, ne kadar insanım diye.
Gel diyorlar eğlenmeye gidiyoruz. Nasıl gelirim ki... Herkesin derdi üzerime yapıpşmışken... Bahane değil bendeki,gülüyor olmalarımın birer bahanesi olabilir ancak. yoksa toz pembe değil kimsenin uyandığı gün... Bir ben saf,bir ben salak sanki... Herkese umut olmaya çalışırken kendi toz pembeliğimden utanır oldum şimdi.
Nolur iyi olsun herkes... Şifa bulsun...Huzur bulsun...Bir de kıymet bilsin lütfen... 

6 yorum:

Handan dedi ki...

Geçti geçti..

Kelimelerle Dans dedi ki...

handan abla; geçti deyince geçiyor mu ki?

Adsız dedi ki...

Hz. Allah hayırlı şifalar versin hepimize.
Bir teyze vardı böyle derdi. "Hayırlı şifalar versin" diye dua ederdi.
Çok doğru. Bazen hastalıklarımız da bize derman olur.

Kelimelerle Dans dedi ki...

yolcu; ne güzel ne doğru söylemiş o teyze. gerçekten de öyle...her şer de var bir hayır.

Handan dedi ki...

İki yaşımda boğmaca olmuşum. Öksürük nöbetleri uzun sürdüğünde annem panik oluyormuş. Ben de ona bitince deçti deçti diyormuşum.

Yıllar sonra bizim için sihirli bir dilek oldu bu. annem bir yerine bir şey olursa geçti geçti de diye beni arar.

Geçer mi peki. Biz olumlu düşünelim olumlu olsun...

Kelimelerle Dans dedi ki...

handan abla; geçenlerde annem umutvari bir cümle kurdu ah anne dedim keşke öyle olsa ama iyi gitmiyor bazı şeyler. dedi ki bana; biz olumlu düşünelim olumlu olsun sen demez misin iyi düşün iyi olsun,bize sen öğrettin pozitif bakmayı her şartta şimdi ben sana hatırlatmakla yükümlüyüm unutunca." :)

Yorum Gönder