5 Haziran 2015 Cuma

Günlük

Böbrek tahlilleirm temiz çıktı ama nedense hala böbreklerim hafif de olsa ağrıyor.
İnternetten aldığım kulak temizleme aleti hala gelmedi ama kulağım açıldı sayılır.Aksi halde gidecvek bir kulak burun boğaz doktoru bulamadım devlet hastanelerinde.Hepsinin randevusu en erken 10 gün sonrasında başlıyordu.
Çok tuhaftır ki,böbrek tahlil için gittiğim hastanede yapılan tetkikte tiroidim olduğu şüphesi vuku buldu. Tahlil sonuçlarını dün halam gidip aldı ve eve geldiğinde göz atınca,hemen kendi doktorumu aradım. Parathormon değerinin olması gerekenin 2 katında çıkması zaten bir şüphelenme sebebiydi. Önce bu değerin neye işaret ettiğini araştırdım sonra doktorumu aradım. Tiroidimin olabileceğini,boğaz ultrosonu çektirmem gerektiğini söyledi. Bugün önce evimin karşısındaki hastaneye gidip ilaçlarımı yazdırıp,göz doktorundan raporumu yenileyeyim istedim. Oradan diğer hastaneye gidip ultrason çektirecektim.
İstediğim gibi olmadı. Doktorun annesi rahatsızlandığı için erken çıkmış. Göz doktoru randvuma da daha 2 saat olduğundan diğer hastanedeki işimi halledeyim diye yola koyuldum. Koşarak minibüse yetiştim. Giriş kattan -1 e inip işlemimi nasıl yaptırdım ben bilirim. ÖYle sık gidiyor ve öyle farklı işlemler yaptırıyorum ki, tüm çalışanlar tanıyorlar. Selam vererek vardığım radyoloji kısmında tam ödeme yapacakken,indirim ne kadar diye sordum. İndirim kartım vardı fakat evde kaldı derken ben,size karta ne gerek var isminiz yeter cevabını aldım. Gülümsedim, ee tabi mutlu oldum. Ultrason çektirdim,raporumu yazdırdım tekrar koşarak minibüse yetiştim. O da evimin önünde indirmedi mi beni. Yürü taa hastaneye kadar. Zaman da kısıtlı. Ya doktor çıktı ise.Ya randevuya geç kaldım diye bana bakmazsa. Neyse vardım ki odasında boş boş oturuyor. Raporumu yeniledi ama sekreterine yönlendirince  zaten yorgunluktan ve açlıktan bir hayli bozulan sinirim tavan yaptı. 2 katlı semt polikliniğinde bilmem kaç oda içinde sekreter aradım. 3 kez indim 3 kez çıktım. Kime sordu isem aynı yeri tarif etti fakat orada kimse yok idi. Neyse buldum bir şekilde. Benim bu uğraşımı gören bir amca dedi ki; ahh kızım bir de eve gidince çok çalıştım yoruldum diyecek,halbu ki sen ondan çok yoruldun. Valla yoruldum amca dedim.Canım çıktı resmen. 
Neyse zor da olsa hallettim, o da aradan çıktı. Eczaneye gelip göz damlamı aldım. Oradan yarın sabah çok erkenden gideceğim kuaför için görüşmeye gittim. Umuyorum yarın madur etmeyecekler beni.
Sabahın 8.30 unda kapılarında olacağım. Öğlen 13 deki küçük çamlıcadaki düğüne  beni yetiştirecekler diye umuyorum. Derseniz ki ne kadar çok saat varmış elbette yetişirsin,evimin gebzeye yakın olduğunu,istanbula sınır sayılabilecek konumlandığını not düşmek isterim.
Şimdi hafta içi tekrar ve bu sefer genel cerraha gidilecek. Hormon tahlilleri yapılacak ve tiroid olduğu kesinleşecek. Sonra sanırım ilaç tedavisi yeterli gelecek.
İş saatini etkilemeden bu işleri bir halletsem,üstümden büyük yük kalkacak. Bir haftadır bu konuda çok rahatsızım,huzurum kaçmasından da olmayan paramı akıtmaya razıyım lakin özel hastaneler de biraz daha insaflı olsalar keşke.
Hem devlet memuru gibi saat 16 da işten çıkıyorlar hem de fiyatlarını insafsızca arttırıyorlar. İstediğim saatte doktora gidebilmeyi ve sınırsız hizmet almayı isterdim oysa.
Neyse bugün aldığım bir güzel haber sebebiyle tiroid hastası olmanın sıkıntısı gölgelendi.
Yoksa günlerdir ben bende değildim. Bilen bilir beni,çok araştırırım. Sağlık bilgim de hiç fena değildir.Nitekim 30 yıllık bir birikim.
Zor günler geçirdim. Beynen yorulduğumu geçtim de vücutça da fena hallerdeyim.İnşallah hafta içi gittiğim genel cerrah ilaç tedavisiyle hormonumu dengeleyebilir de daha zorlu bir yola kaydırmaz beni.
Neyse yani,şuan aklımda bir gülümseyen insan modeli.
Diyeceğim şu ki; insan her ne yapıyor ise kendine güvenmeli. Yaptığı şeyin arkasında kapı gibi durmalı. Kimse inanmasa da kendine inanmalı. Yoksa bir başkasını nasıl inandırabilirsiniz ki amacınıza.!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Herşey güzel olacak..Kırmızı mesaja tamamiyle katılıyorum :):)

Kelimelerle Dans dedi ki...

sessiz prenses; sevindim bunaa ve seni burada gördüğüme:)

Yorum Gönder