16 Aralık 2013 Pazartesi

Boyutsuz Aşk




Uzun zamandır planlanan bir doğum günü partisiydi bugün eyleme dökebildiğimiz.Üç kafadar can yoldaşıyız biz.Sinem,Zehra ve bendeniz.Allah bozmasın pek iyi anlaşır,çokça da severiz birbirimizi.Kimileri dost der bu ilişkinin adına kimileri kardeşlik.Biz bazen kavram bulamıyoruz aramızda.
...
Bugün 6 kişi toplandık Altuntop ailesinin evinde.Herkes eşini buldu.Çok keyifli bir gün geçirdik sabah saatlerinden akşamın karanlığına dek süren.Sinem eşi ile Zehra biricik aşkı ile birlikteydi.Benim partnerim ise hepsinden güzel hepsinden özel idi.Aşk tanımı en güzel ona yakışıyor kimse kusura bakmasın şimdi.
O öyle bir erkek ki,ilgilenmesen açıkça söyler senden beklentisini.Neden benimle ilgilenmiyorsun diye sorup sitemlerini belirtti mesela en hazırlıklarla cebelleştiğim anda.
Konuşup anlaştık hemen.Kandırması kolaydır onu.ama kısa süreli değil kalıcı çözümler bulmalı ve ikna etmeli.Yoksa soğur sevdiğinden de bir daha geri gelir mi sevgisi bilinmez ki.
İnsan hayatında kaç kez karşılıksız ve beklentisiz sevilebilir ki.Bunun ne demek olduğunu yaşamadan anlayamıyoruz maalesef.Gözlerinin içine baktığınızda pırıl pırıl parlayan bir çift göz sizi süzmekte ise o an.Siz konuşurken,yemek yerken,yürürken,dalmış iken bambaşka hayat hikayesine,onun gözleri sizin tam üzerinizdedir bazen.
Önemsememek değil de ilgi göstermeyi ihmal ettiğiniz zamanlar olabilir kendisine.Bir başka iş daha önemli gelebilir o sıra yetişmesi gereken.Bunu anlatmalısınız ona,kırılmasın diye size.Her ne kadar karşılıksız sevse de,kırılmamalı kalbi.Yoksa affetmesi zor olabilir bir hayli.
Sevgisi öyle büyük ki  benim dünyalar güzeli aşkımın.Kimseyi gözü görmez,aldatmak nedir bilmez içinde beslediği sevgiye.6 kişi içinde gözleri bulur da beni,alıp götürmek ister herkesten ayrı bir ortama.Gel film izleyelim bahanesi ile bana ilgi göster demesi eşittir birbirine.
Anlarsanız onun dilini,iletişimde sınır olmaz aranızda.Sınırsız anlaşan insanlarda ise sevginin boyutu tartışılmaz asla.
Bir insan bu kadar mı sever şimdi yani.
Bu kadar mı ayrı tutar sevdiğini.Bu kadar mı hissettirir de,mutlu eder yani.Biliyor sevildiğini ondandır belki de bu beni ayrı tutuşu.
Kalbimden ona doğru koskoca bir sevgi yumağı taşıp gidiyor bilinmez bin bir kanaldan akarak o kocaman yüreğine konuveriyor.Bir kere aktı mı sevgi silinmiyor işte.Ne yaparsan yap herkesten,her şeyden ayrı tutabiliyorsun.Ayrıştırılıyor o güzel kalpte nice sevgiler arasında farklı bir kalıba sığdırılıyorsun.
Onu sevmeyen mi var,elbette etrafındaki herkesin gözlerini kamaştıran bir can o.Lakin kaç kişi kaç kez sevse onu,o okyanuslardan derin yüreğindeki o en anlamlı duyguyu bana vermeyi tercih ediyor.
Böyle olunca katmerleniyor sevgim,ilgim,alakam ve katlanıyor onunla geçirdiğim zamanki neşem...
Yani demem o ki; ne Sinem'in eşi,ne Zehra'nın sevdiği adam...Benim beni en az benim onu sevdiğim kadar seven varlık...Yüzü güneşten parlak,ruhu çırılçıplak,aklı,fikri,zikri duygularından yansımayla dosdoğru akan...
Kimse kusura bakmasın ama benim bugün ki partnerim,arkadaşım,canım,tatlım,teyzesinin birtanesi,Duygu'sunun arkadaşı, çok daha tatlı,çok daha sevimli ve sevgili...Aşk tanımı en güzel ona yakışır pek tabi ki.
Haktan bugün beni bir kez daha özel hissettirdi.O güzel kalbindeki yerimi baki tutmak için teyzesi neler yapmalı bilemedi.En kısa zamanda bir 3 boyutlu film izlemeliyim onunla içimde kaldı ama onun deyişiyle fark etmez yani,başka bir boyutta olabilir.Yeter ki birlikte olalım biz Haktan'ımla...
Ne de olsa bambaşka bir boyutta yaşıyoruz aşkımızı. :)
...

9 yorum:

Hamiyet Akan dedi ki...

Allah bozmasın :)

Bu arada mimlendiniz :)

Mia Wallace dedi ki...

blogumda mimin var :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Hamiyet Akan;aminn:) yanlış anlamazsan ben bu tür oyunlarla ilgilenmek istemiyorum.Çünkü ardı arkası kesilmiyor ve birbirine benzer soru ve cevaplarla içime sinmeyen yazılar oluşuyor.
Mia Wallace; bir üstte verdiğim cevabımı sen de kabul buyurursan çok sevinirim.ve her ikinize de teşekkürler hatırladığınız için...:)

Bi Ben Eksiktim dedi ki...

ne güzel bi aşktır bu böyle kıskanmadım desem yalan olur şimdi. Allah ayırmasın Haktan'ınla seni her daim böyle olun inşallah :)

Kelimelerle Dans dedi ki...

Bi Ben Eksiktim;amin amin...:) inşallah hep böyle olur ilişkimiz...çok teşekkür ederimm...

KİTAPLAR... dedi ki...

canımın içi.....seni çok seviyorum....

KİTAPLAR... dedi ki...

Bu arada ben Zehra :)

Bir hayal kur dedi ki...

ne güzel anlatmışsın öyle yahuı:) bayıldım içim ısındı. daim olsun sevginiz canım benim:)

Kelimelerle Dans dedi ki...

KİTAPLAR;ben de seni hem de çokkk seviyorum.şaşırttın beni.inşallah sen de güzel yazılar yazarsın burada...

bir hayal kur;hep sen ısıtacak değilsin ya,ben de kopya çektim senden nasıl iç ısıtılır konusunda:) sağol canım amin inşallah büyüyünce de unutmaz teyzesini:)

Yorum Gönder